شیر توپی استیل فلنج دار

شیر توپی استیل فلنج دار
Rate this post

شیر توپی استیل

شیر توپی استیل

استفاده کردن از شیرآلات استیل بسیار سهل و راحت است، باز و بسته کردن آن ها ساده و آسان است. با کوچک ترین نیرو و فشاری به راحتی باز و بسته می شوند.ساختار این نوع شیر ها بسیار ساده و کوتاه است همچنین تولید این محصولات با آخرین تکنولوژی های روز دنیا انجام می گیرد. به همین علت کاربرد شیرآلات استیل بسیار بالاست .شیر توپی استیل فلنج دار یکی از انواع شیرالات فولادی بوده که در صنایع مختلف چون نفت و گاز و کشاورزی کاربرد بسیار گسترده ای دارد.این شیرالات در نوع فشار قوی تولید شده و توانایی تحمل فشارهای بالاتر از 16 اتمسفر را نیز دارد.شیر توپی فولادی از آلیاژهای مختلف فولاد تولید شده و انواع مرغوب آنها از فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل 304 که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم می باشد تولید گشته است شیر های توپی Trunnion دارای آب بندی دو طرفه با کاربردهای جریان بالا و پایین دست هستند.اگر فشار از جهت جریان بالادست وارد شود ، ممکن است باعث آسیب سیت شیر شود. سیت های تفلون پشتیبانی نشده می توانند تحت تأثیر سیال با سرعت زیاد جریان سرد داشته و از بین بروند. آن ها در درجه اول در برابر فرسایش یا مواد جامد در جریان جریان آسیب پذیر هستند. همیشه در صورت نیاز به سیت های شناور ، ارائه تمام اطلاعات فشار و جریان برای جهت های جریان معکوس فشار بالا (2000+ psi) ایده خوبی است.یک طراحی شیر توپی که بدن را در راستای ساقه نگهدارنده توپ نگه می دارد ، در این پیکربندی ، خط وسط سطح کروی توپ و خط مرکزی قطر ساقه یکسان است. در شرایط کار ، توپ از این موقعیت حرکت نمی کند یا به سمت بالا یا پایین دست شناور نمی شود.

شیر توپی فلنج دار

شیر توپی فلنج دار

شیر توپی فلن جدار یا بال ولو فلنج دار بر اساس دو استاندارد DIN و API تولید می شوند که استاندارد API برای فلنج های کلاس 150 تا 2500 بیشترین استفاده را دارد.

فروش شیر توپی فلنج دار

فروش این محصول در گروه صنعتی فانو از سایز 2 اینچ تا 36 اینچ با جنس بدنه فولاد A216 GR.WCB و از سایز 2 اینچ تا سایز 18 اینچ با جنس بدنه استیل 304 و 316 با عملگر های مختلف عرضه می گردد.

لیست قیمت شیر توپی فلنج دار

لیست قیمت شیر توپی فلنج دار

قیمت شیر توپی فلنج دار توجه به مشخصات جنس بدنه، توپی، سیت، و نوع کلاس فلنج و همنچین نوع عملگر آن که اهرمی یا گیربکسی، پنوماتیک و غیره متفاوت می باشد که در ادامه چند نمونه قیمت این محصول شرح داده می شوند.

قیمت شیر توپی فلنج دار کلاس ۱۵۰

قیمت برای مشخصات شیر توپی با نوع اتصال فلنج کلاس 150 با جنس بدنه فولاد A216 WCB با جنس با از استیل و سیت تفلون و ساخت کشور چین می باشد.

اصل شناور در شیرهای توپی

از لحاظ تاریخی ، مهندسان شیر های توپی را طراحی می کردند که دارای سیت های نرم ساخته شده از مواد پلاستیکی برای ایجاد یک مهر و موم محکم در برابر یک توپ شناور است. اصل شناور شیر توپی به این معنی است که سه چیز در داخل شیر رخ می دهد:

  • توپ آزادانه شناور می شود و به ساقه متصل نمی شود.
  • تحت فشار ، توپ باید به داخل سیت پایین دست حرکت کند و یک ایستگاه از پیش تنظیم شده مناسب برای بستن در برابر مواد سیت نرم ایجاد کند.
  • سیت بهترین فشار را در بالاترین فشار عملکردی انجام می دهد.

آب بندی

در طراحی شیر توپی ، یکی از مهم ترین جنبه ها کنترل ابعادی تمام قطعات فلزی ، سطح و تحمل نسبت به یکدیگر است. علاوه بر این ، توپ باید کاملاً گرد باشد و از پیش تنظیم شده مناسب برای چسباندن به مواد نرم تفلون یا سیت های سخت تر مانند PTFE تقویت شده ، پیک یا فلز باشد. راز هر نوع طراحی مهر و موم در این است که تغییر شکل محلی (به این معنی که در نقطه تماس سیت نتیجه می دهد) و پر کردن حفره های بین توپ فلزی و سیت نرم ، بدون این بازده محلی ، نمی توانید عملکرد ضد حباب یا خلاء داشته باشید.

برچسب ها